Looking For Anything Specific?

Header Ads

Happy Birthday Nana

Asalamualaikum
Hola my dear friend Nurul Farzana bt Fauze..
Alhamdulillah dan tahniah sebab hari ni kau dah bertambah lagi satu angka.. Birthday yang ke berapa ye??? Hihi rahsia kan.. Nana, dengan bertambahnya usia ni maka semakin besar tanggungjawab kita. Nana, aku doakan kau bahagia dunia dan akhirat, tercapai segala impian yang kau ingin gapai.

Nana,
Terima kasih kerana menjadi salah seorang sahabat aku. Sentiasa ada ketika susah dan senang. Malah kau sentiasa akan berusaha menceriakan aku kalau aku sedih atau stress. Kita kenal dah cukup lama tapi yang akrabnya ukhuwah antara kita selepas kau keluar ICU dan masa kita form 5. Kau keep advice aku to be the better one. Alhamdulillah, sehingga ke hari ni ukhuwah kita masih terjalin dan harap ia kekal sehingga ke akhir nafas.
Keindahan persahabatan kita cukup nian. Tak mampu aku gambarkan dengan kata-kata. Pelbagai rintangan yang kita lalui, sedih, gembira, suka dan duka kita hadapi bersama tanpa rasa gentar. Kerana apa? Kerana kita sentiasa yakin bahawa Allah sentiasa bersama dengan kita.  Andai, pengakhiran nafas memisahkan kita.. aku bahagia sebab aku ada sahabat yang sangat memahami dan menyayangi aku.
Aku akui, kita jarang berkumpul sama-sama macam azwin and the gangs.. tapi kita tau, doa dari setiap kita tak pernah putus. Malah bagi aku itu lebih manis. Dan bila ada pertemuan diantara kita, itu menjadi lebih meriah kerana pelbagai cerita will be shared by each other.. How wonderful at the moment.
I love you Nana and the whole of Neifa’s.

Bulan dan bintang, bersinar berkerlipan  dan menerangi keindahan malam.
Tanpamu bulan Malam kegelapan Tanpamu bintang Hilanglah keindahan

Post a Comment

0 Comments