Friday, 27 January 2017

#stress

assalamualaikum chenta hati ❤️

lately ni memasing mmg busy +  tertekan. cik Tunang pun stress. tapi x sangka stress dia boleh effect kat pasangan dia. rasa nak ngis bila dgr dia 'yela2 haish'. tapi sebab semnjak dua menjaknni vuba belajar jadi hati besi. so tahankan je. tu belum lagi dugaan kena kacau dengan makhluk mana tah. dengan ada org nak langgar lagi. stress aku. agaknya mmg motif org tu nak aku mati kot. naah silakan. kalo itu makhluk nak sgt aku mati. then after kau bunuh kau dtg tgok jenazah aku katvumah. biar kau puas hati. aku cuba diamkan beberapa hari ni ugutan2 kau dengan surat layang yang cam budak2 tu. siapa pun diri kau, tolonglah jangan kacau hdup aku.

No comments:

Post a Comment

Friday, 27 January 2017

#stress

assalamualaikum chenta hati ❤️

lately ni memasing mmg busy +  tertekan. cik Tunang pun stress. tapi x sangka stress dia boleh effect kat pasangan dia. rasa nak ngis bila dgr dia 'yela2 haish'. tapi sebab semnjak dua menjaknni vuba belajar jadi hati besi. so tahankan je. tu belum lagi dugaan kena kacau dengan makhluk mana tah. dengan ada org nak langgar lagi. stress aku. agaknya mmg motif org tu nak aku mati kot. naah silakan. kalo itu makhluk nak sgt aku mati. then after kau bunuh kau dtg tgok jenazah aku katvumah. biar kau puas hati. aku cuba diamkan beberapa hari ni ugutan2 kau dengan surat layang yang cam budak2 tu. siapa pun diri kau, tolonglah jangan kacau hdup aku.

No comments:

Post a Comment