Sunday, 19 February 2017

💩

assalamualaikum bloggers selamat pagi.

akhirnya air mata aku tumpah tanpa perlu aku minta. apa salah aku ? apa salah keluarga aku ? sehingga kau perkotak katik kn kami. sehingga kau meremehkan keupayaan kami ? hanya kerana darjat harta kami x setanding dengan darjat harta bapak kau ? begitu ? sakit hati aku melihat air mata ibu ayah aku mengalir kerana perbuatan kalian. terhiris hati aku melihat kesedihan mereka. kenapa ? kenapa weyh !!!! selema ni aku syg korang mcm saudara kandung aku sendiri. tp ini balasan kalian. setiap majlis kalian dulu aku dan family tolong. x pernah minta sesen pun kerana kalian adalah keluarga. tp knp skrg kalian harus mcm ni ? berkata itu ini di belakang kami. hina sgt kami ni ? hina sgt ke kami ni ? x ckup dengan kalian.. org yg aku pun syg x meletakkan kepercayaan pd diri aku. sakit aku terpijak kaca lebih berbaloi drpd sakit di sakiti org yg kita syg. aku ibarat menumpang kasih. cukup. cukup aku rasa sakit hari ni. air mata aku yang mengalir hari ni biar jd penawar di masa akn dtg. menjadi penguat untuk aku terus kuat. walau di mana aku akn berada nnti. aku harap aku akn tetap kuat. mmg aku ni bodoh x layak untuk sesiapa. x layak untuk memiliki cinta yg sejati. memang aku ni  BODOH ! BODOH !

No comments:

Post a Comment

Sunday, 19 February 2017

💩

assalamualaikum bloggers selamat pagi.

akhirnya air mata aku tumpah tanpa perlu aku minta. apa salah aku ? apa salah keluarga aku ? sehingga kau perkotak katik kn kami. sehingga kau meremehkan keupayaan kami ? hanya kerana darjat harta kami x setanding dengan darjat harta bapak kau ? begitu ? sakit hati aku melihat air mata ibu ayah aku mengalir kerana perbuatan kalian. terhiris hati aku melihat kesedihan mereka. kenapa ? kenapa weyh !!!! selema ni aku syg korang mcm saudara kandung aku sendiri. tp ini balasan kalian. setiap majlis kalian dulu aku dan family tolong. x pernah minta sesen pun kerana kalian adalah keluarga. tp knp skrg kalian harus mcm ni ? berkata itu ini di belakang kami. hina sgt kami ni ? hina sgt ke kami ni ? x ckup dengan kalian.. org yg aku pun syg x meletakkan kepercayaan pd diri aku. sakit aku terpijak kaca lebih berbaloi drpd sakit di sakiti org yg kita syg. aku ibarat menumpang kasih. cukup. cukup aku rasa sakit hari ni. air mata aku yang mengalir hari ni biar jd penawar di masa akn dtg. menjadi penguat untuk aku terus kuat. walau di mana aku akn berada nnti. aku harap aku akn tetap kuat. mmg aku ni bodoh x layak untuk sesiapa. x layak untuk memiliki cinta yg sejati. memang aku ni  BODOH ! BODOH !

No comments:

Post a Comment