Saturday, 18 February 2017

#kuatkanaku

assalamualaikum selamat malam bloggers.. er even aku tau x ad blogger yg baca blog aku hahah.. eah kisah pulak aku kan 😒😏 lama aku x update almaklum.. aku banyak hbiskan masa dengan diary + aku busy dgn persiapan kawin.. er kawin weyh.. sumpah aku takut. lately ni sakit aku cam datang balik. ni yg x best ni 😔 kadang2 aku rasa cam er x selesa doe. so bila x selesa aku mula lah moody. xpun menahan sakit. tapi kadang2 aku rasa cam waktu aku dah semakin dekat. bersedia ke aku ? sedagkan dosa aku tinggi menggunung. sedangakn aku belum sempat berbakti dengan ibu ayah. sedangkan aku belum sempat untuk membahagiakan suami aku. Allahu Allah. kuatkan lah aku melawan penyakit ni. check up berapa kali dah skip. dekat dua tahun aku skip. er bagus siti nursyaadah👍🏻 kau memang bagus.

No comments:

Post a Comment

Saturday, 18 February 2017

#kuatkanaku

assalamualaikum selamat malam bloggers.. er even aku tau x ad blogger yg baca blog aku hahah.. eah kisah pulak aku kan 😒😏 lama aku x update almaklum.. aku banyak hbiskan masa dengan diary + aku busy dgn persiapan kawin.. er kawin weyh.. sumpah aku takut. lately ni sakit aku cam datang balik. ni yg x best ni 😔 kadang2 aku rasa cam er x selesa doe. so bila x selesa aku mula lah moody. xpun menahan sakit. tapi kadang2 aku rasa cam waktu aku dah semakin dekat. bersedia ke aku ? sedagkan dosa aku tinggi menggunung. sedangakn aku belum sempat berbakti dengan ibu ayah. sedangkan aku belum sempat untuk membahagiakan suami aku. Allahu Allah. kuatkan lah aku melawan penyakit ni. check up berapa kali dah skip. dekat dua tahun aku skip. er bagus siti nursyaadah👍🏻 kau memang bagus.

No comments:

Post a Comment