Looking For Anything Specific?

Header Ads

Review Heads Professional Paris

 Assalamualaikum. Hai korang.

Lama dah sis tak bersiaran kan. Maaf lah. Saya sibuk belakangan ni. Harapnya semua sihat belaka deh.


Few months ago, saya ada cuba salah satu shampoo yang tengah viral sekarang ni. Memandangkan saya memang ada masalah keguguran rambut yang sangat teruk. Maka saya pun cubalah. 



Mula mula cam tak yakinm sebab dah cuba bermacam shampoo tapi masih tetap gugur malah makin teruk. Tapi sejak guna Heads Professional Paris. Allahu akbar. Tak menyesal saya beli. Alhamdulillah rambut dah makin okay. Baby hair pun dah mula tumbuh.


Apa pulak lah Heads Professional Paris ni kan.

Shampoo ni tengah hot dan viral sekarang ni. Meh saya share apa kebaikan shampoo ni



Okay sekarang kita kembali kepada punca rambut kita gugur.


Based on yang saya share di atas, alhamdulillah sekarang ni rambut saya dah okay. Anak saya pun pkai tau. Yang bestnya.. rambut dia dah mula lebat. Senang nk buat tocang. Saya suka saya suka. Haa gitu

Mana nak dapatkan set ni ? 
What's App 0123070757 (sya)
1 set Rm98 je korang. Berbaloi sebab 1 set ni saya tahan 2 bulan lebih. 

Ohya korang. 1 set tu korang dapat 3 barang tau. 
1. Shampoo hair loss / hair dandruff/ hair treatment 
2. Conditioner 
3. Finishing (hair tonic/ scalp mask / serum / hair perfume/ moisturizer)



Post a Comment

0 Comments