Looking For Anything Specific?

Header Ads

Kenapa Harus Memilih Mint Bliss Mary Kay ? Pengaruh Apakah ?

Assalamualaikum. Holaaaa Guten Nacht!

Ya Rabb. Berapa lama la aku tak update blog aku ni. Sejak di buang kerja, aku malas gileerr nak update blog. Sedih masih terasa weh sampai sekarang. Berdosa ke kalau aku ni ada mental illness? Aku tak minga weh jadi cam ni. Okay back to the topic. 

Since aku dah tak bekerja dan aku dah kehilangan kerja hakiki. Aku mula menjinak jinak kan diri dalam dunia Mary Kay ! Dulu aku mampu pandang je. Sekarang aku sendiri menggunakan Mary Kay ni. Actually harga dia mampu milik sebab skincare dia boleh tahan almost 1 year. Tak percaya? Harus percaya ! Sebab aku guna. 

Selain buat Mary Kay, aku sebelum ni memang ada buat part time baking. So dah tak kerja ni senang sikit aku ambil order customer. Alhamdulillah rezeki sentiasa ada. Maaf aku bukan tamak. Tapi aku kena cari rezeki lebih untuk kehidupan aku. Sebab aku target 2021 ZERO DEBT!  So bila aku baking. Aku mesti berdiri lama dekat dapur dan sentiasa intai2 oven. Sambil2 tu aku kehulu ke hilir masak untuk anak dara aku dan suami. Bila malam.. ha ni la kemuncak nya. Kaki aku mula la sakit berdenyut dekat betis. Time buat kerja tak hengat doniaaa. Bila dah malam baru rasa tempias dia. Hamikkk kau ! 

So aku pun try Mint Bliss Mary Kay. Jap aku tunjuk gambar.


Haa ni weh. Bila sapu. Ya Allah selesa yakmat.. yak yak yeeeeah. Haa gitu. Tapi sumpah weh. Aku akan promote apa yang aku sendiri pakai. Aku tak suka promote atau over claim benda yang aku tak pakai. Aku nak cari rezeki halal beb. Tuk anak aku. Ada rezeki lebih aku share untuk mak ayah aku. Sampai aku cakap dalam hati. Why laaa aku tak jumpa Mint Bliss Mary Kay ni masa aku pregnant dulu. Aku pun tak tahu kenapa aku tak pernah tahu pasal Mary Kay ni dulu. Itu semua perancangan dari yg Esa. Kita tak pernah tau kan.

Nak tahu tak kenapa Mint Bliss Lotion ni bagus ? Acer tekaaa.
Alaa lambat la korang ni.. meh aku cite. Jangan bosan weh baca cite aku ni hahah


Tentu korang tertanya tanya kan apa perbezaan lotion kaki ini daripada lotion lotion yang lain kan

📌Ramuan pudina sejuk dengan bahan-bahan utama yang berkhasiat bertindak menyegarkan dan melegakan seluruh bahagian kaki. 

📌Melembapkan tapak kaki dan kaki

📌 Sangat ideal untuk hari-hari yang sibuk di mana anda perlu berjalan ke sana ke mari.

Manfaat dan Keistimewaannya :
  • 🔑Ramuan pudina sejuk dengan bahan-bahan utama yang berkhasiat bertindak menyegarkan dan melegakan seluruh bahagian kaki

    🔑 Melembapkan kaki yang keletihan dan membantu menyegarkannya dengan serta merta 
Jom kita tengok bahan bahan yang ada dalam Mint Bliss Mary Kay  ni. 

Best kan ? Best weh.. Jom lah try. Korang boleh dapatkan dekat Beauty Consultant korang. Nak dapatkan dengan sis pun boleh jugaaak. Meh la wasap kita borak dan consult sampai jadi. Ha gitu..

p/s : weh aku da ngantuk la. Penat masak rendang dan bake sales tak hilang lagi huhuhu.. weh jgn lupa sapu Mint Bliss Lotion tau. Biar nyenyak tidur korang.. 

Post a Comment

0 Comments