Looking For Anything Specific?

Header Ads

Bandung Trip Part I

Assalamualaikum hai hai.. lagi 2 hari kita nak raya dah.. yuhuuuu.. ewah kemain pulak suka kn..
dah berbulan baru rasa nak update trip ke Bandung hari tu.. sempena birthday cik hubby and anniversary yang ke dua. So terbanglah kami ke Kota Bandung atau pun Paris van Java.
Oh ye.. aku gi bandung stay dekat Qaisara Guesthouse tau. Guesthouse tu aku punya sendiri.
Jap mesti korang pelik kn macam mana aku boleh ada Guesthouse dekat Bandung. Okay parents aku Indonesian and asal Bandung so bila dorang berhijrah ke Malaysia. Rumah tu dorang jadikan lah Guesthouse m. Oh ya.. untuk Rakyat Malaysia kami bagi Free tau !

Orait back to the story.

This story gonna be more than 1 page tau ! So careful hahaha

Antara tempat yang aku kunjungi sepanjang di Bandung;
The Lodge Maribaya
Little Fairy Wonderland
Pasar Baru
Floating Market
Taman Strawberry Ciwidey.




Sebelum fly kita makan puas2 dulu. Hehehe orait Here we go ✈️

Sila baca di posting seterusnya huhu

Post a Comment

0 Comments