Looking For Anything Specific?

Header Ads

Terleka kah aku ?

Assalamualaikum hai korang.. dah beberapa hari ni aku tak sempat nak update dekat blog. Penat sangat. So bila balik aku solat pastu pummm tidur.


Waktu siang berkerah mencari rezeki.. nikmat sihat tubuh badan yang Allah beri aku gunakan sebaiknya. Alhamdulillah walaupun penat aku terasa senang sebab masih dapat beribadah dengan baik.

Kita sebagai manusia kadang terlupa.. terleka.. dengan duniawi. Sehingga kita lupa akhirat sedang menanti. Allahu Allah. Banyak yang kita bazirkan sebenarnya. 24 jam yang Allah pinjamkan seberapa banyak yang kita bazirkan ? Sering kita kata 24 jam tu tak cukup. Itu kata kita.. kata manusia yang sering terleka. Allah..


Aku pun bukan ma'sum.. selalu juga terbabas dengan duniawi. Terlalu mengejar dunia. Tapi aku bersyukur. Setiap kali aku terleka. Encik suami akan mengingatkan aku. Mengetuk hati aku agar tidak lari dari landasan. Sesibuk mana pun kami. Kami usaha untuk berjemaah bersama.


Semoga rahmat dan kebahagiaan sentiasa mengiringi rumah tangga kami.. amin amin amin..


Post a Comment

0 Comments