Looking For Anything Specific?

Header Ads

Menikmati Kelazatan Steak di #KBBSTEAK: Steakhouse Paling Best di Pantai Timur by Cik Sunflower

Menikmati Kelazatan Steak di #KBBSTEAK: Steakhouse Paling Best di Pantai Timur

Assalamulaikum ? hai korang. (sambil wave hand) hihi. Siapa suka jalan-jalan ke Pantai Timur?  Bestkan kalau dah sampai Pantai Timur, bukan setakat budaya, makanan pun terbaiklaaah kan.

Kalau ke Pantai Timur, mesti kita buntu kan nak cari kedai makanan yang best kan? Terutama kedai steak yang sedap. Ha.. Pantai Timur Malaysia adalah syurga bagi para pencinta makanan Pantai timur, tetapi ada satu jenis makanan yang selalu berhasil membuat orang-orang kembali untuk mengulang rasanya. Nak tau tak? Nak tau tak? Ha dah tentulah steak di #KBBsteak.






 

 
Steak yang di hidangkan cukup membuat saya terliur dan teringat ingat bila balik ke Kuala Lumpur. Kalau dah teringat memang bersemangat lah nak kumpul duit untuk bercuti ke Pantai Timur. Perjalanan jauh pun tak terasa bila hati dah teringin nak makan di #KBBSTEAK. Sekiranya perjalanan untuk ke Kelanan terasa jauh, jangan risau. Korang boleh singgah di cawangan #KBBSTEAK di Terengganu. Alang alang dah sampai Terengganu boleh la borong kain batik betul tak ?

Gambar Steak di #KBBSTEAK

                                               


 Atmosfera Restoran yang Estetik

Atmosfera Restoran yang di design dengan estetik mampu memukau pelnaggan untuk duduk da menyantap makanan dengan selesa dan tenang. Sangat sesuai untuk di jadikan tempat makan malam romantic bersama pasangan atau meraikan hari ulang tahun mahupun ulang tahun perkahwinan bersama insan tersayang. Eeee romantiknyaaa. Bila lagi kan nak sambut macam ni kan?          

                                                          



Pelbagai Pilihan Menu

Di #KBBSTEAK, menawarkan pelbagai variasi menu makanan yang mampu membuat anda susah untuk memilih dan rasa macam nak pilih semua lah.. hahah terus tiba tiba rasa nak nyanyi kalau aku kayaa.. tidak hanya steak yang mnejadi menu santapan. Anda boleh memilih menu lain seperti pasta yang tentunya juga sangat menarik terutama yang sedap cuba untuk skip nasi hihi dan tersedia juga pilhan aneka burger yang lazat. Setiap hidangan yang di sediakan tentunya mempunyai keistimewaan di hati pelanggan. Cewaaah.

Harga? Mahal tak sis?

Ya ALLAH. Harga sangat sangat terjangkau untuk para pelanggan. Untuk harga steak sangat sangat bergantung pada variasi dan jenis serta kualiti daging yang di pilih. Pergh terbayang dah daging- daging steak sedap dan juicy tentunya.





Pernah di kunjungi oleh artis terkenal

Haa jangan ingat artis artis tak layan #KBBSTEAK. Dah ramai artis yang pernah siggah tau. Jangan kata artis boleh la serve baik baik. A big no ye ! anda pun akan di layan dengan baik dan tentunya dengan keramahan kami. Sangat sangat terkejut bila para artis mampu memberikan pujian dan feedback yang baik untuk #KBBSTEAK. So korang bila pulak?

 

p/s : ADA INFO TAMBAHAN NI GAIS !

 

kenapa rasa steak di #KBBSTEAK sangat sedap ? kerana mereka menggunakan arang kayu untuk memanggang steak.. Ini memberikan satu nikmat makan yg lebih smokey & garing berbanding kebanyakan steak house.

Semestinya makanan disini memberikans atu pengalaman yang luar biasa.. sehinggakan sampai sekarang saya teringat-ingat tentang #Kbbsteak

Jadi kalau dah sampai Kelantan atau Terengganu jangan lupa untuk singgah tau! Tak singgah merajuk baru tau. #KBBSTEAK memang terbaik dan mampu membuatkan korang teringat ingat lah kalau dah rasa nanti. Jangan lupa singgah tau.

 

Jap jap macam nak pergi sana ? kedai kat mana ? meh kita share alamat di bawah. Tapio promise jangan lupa singgah tau.

 

Alamat:

 

Kota Bharu, Kelantan:  2713, Jalan Kuala Krai, Bandar Kota Bharu, 15150 Kota Bharu, Kelantan
011-14376519

Kuala Terengganu, Terengganu: LOT 4063, Jalan Sultan Zainal Abidin, Kampung Tanjung, 20000 Kuala Terengganu, Terengganu
010-254 1001

Hope you enjoy at #KBBSteak!

INFO LANJUT BOLEH TENGOK DI WEBSITE:

https://kbbburgerandsteak.com/

Jangan lupa menggunakan hashtag #KBBSTEAK di media social korang. Kongsikan pengalaman terbaik korang bersama #KBBSTEAK!
  

Post a Comment

0 Comments