Looking For Anything Specific?

Header Ads

Wedding Day 🌻|| Boraombak-Putrajaya

Assalamualaikum halo gaiiiiss..


Bulan ni almost setiap minggu ada kenduri kahwin.. barakallahufikum kepada semua pasangan.. semoga menjadi keluarga sakinah mawaddah warahmah.

"The man dreams of a perfect woman and the woman dreams of a perfect man and they don’t know that Allah created them to perfect one another.” Ahmad AlShugairi

So hari ni, majlis resepsi abg sedara aku. Di sebabkan aku memang rapat dengan family dorang sebab ayah aku dulu kerja dengan family dorang. Termasuk lah mak aku. Siapa yang tinggal dekat Kajang tau lah Restoran family dorang. Restoran MZ.

Okay back to story. Aku ni suka lari dari tajuk kan. Hahahaha😆

Sebelum ni, majlis kahwij anak2 cik yan dengan cik aziz buat dekat rumah je. So merewang lah kan. Kami yang budak2 ni apa lagi.. main lah kan. Kawan ramai kan.. hahaha tu zaman gua kecik dulu lah. Last majlis dorang dulu aku dah besar dan jadi anak dara dah. So tugas aku bg doorgift sambil usha mamat handsome yang datang. Hahahah. Choiiii.. perangai sangat kan. Tu dulu la sebelum kawin. Sekarang pandang tok laki i je laaaa.. yang cam singa lapar tu. Hahaha lariiikkk.

Hari ni, majlis penutup anak cik yan dan cik aziz.. fuhhh lepas ni penuh dengan majlis aqiqah dengan doa selamat aje lah.


So today as a final dorang buat dekat Bora Ombak Putrajaya. Aku impressed gila tengok dewan dia.. ni kalau buat wedding malam confirm cun dengan lampu.. okay cik sunflower back to the real story please. Hahah.

Based on first picture tu, tu adalah gambar tahun 1998. Masa tu aku nak balik ke Bandung. Ekonomi tengah gawat kat Malaysia ni. This is 21 years back hokay.. sekarang abg yang suka buli masa kecik dah kawin.. besaq dah dia.. hahaha. Actually bila dah besar aku pun segan nak tegoq.

Barakallahufikum bang ayin dan pasangan.. cun weyh baju pengantin.. gewram aku tgok warna tu.. husband aku memang tak la nak pakai pink pink cenggini.. hampehh. Haha


Penuh screen phone dengan muka kami je.. yg penting tok laki aku lagi kembang.. ngeeeeh


Nampak tak.. anak aku excited semacam bila nampak pelamin.. hahaha.. suka betul dia bergambar dekat pelamin.. alahai anak..
Oh ye gaaais.. kalau korang nak buat event kat sini.. satu kepala Rm39 ye.. place mmg cun habis..


Post a Comment

0 Comments