Looking For Anything Specific?

Header Ads

Molten Chocolate Pie @ Mcd Malaysia

Chocolate pie 🥧 

Assalamualaikum hai korang. Eah korang dah pergi rasa chocolate pie mcd tu ? Amacam okay tak ? Semua nya terserah pada pendapat masing masing kan... jadi macam aku ni lain sikit.. lain macam mana pulak tu kan... aku pun macam orang lain jugak, pakat nak cuba benda baru. Jadi aku pun pergilah makan mcd dengan cik husband dan princess aku tu. sebelum sebelum ni aku dah pernah cuba salted + chocolate pie. Memang aku bagi 👍 boleh masuk dengan tekak aku ni. Sebab aku ni bukan jenis suka makan pie sangat. Kalau korang nak tahu, pie apple yang dah lama dekat mcd tu aku tak pernah teringin nak makan. Hahahah. Aku start makan pie yang blueberry pie dulu. Haaa okay aku dah melalut jauh. Jadi berbalik pada pie chocolate yang tengah hangat sekarang ni kan.. pada aku, rasa dia agak so so je. Kalau ikut tekak aku yang mengada ni, aku lebih suka chocolate yang di gunakan biarlah chocolate milk. Sebab terasa manis manis dia. Tapi kalau guna dark chocolate, maka akan terhasil lah rasa pahit pahit sedikit. 

Tapi macam aku cakap tadi lah. Ikut pada tekak masing masing. Aku dengan husband seia sekata. Kami lebih suka ia guna chocolate milk.. macam mana pun aku makan je. Bedal je lah bedaaah oi. Tapi tu lah aku hanya mampu makan separuh je sebab terasa penat nak makan. Cepat terasa muak. 


Tak salah korang nak pergi cuba. Sebab aku pun dah cuba. Post yang akan datang aku akan kongsikan pengalaman aku makan dekat Banngkok Danau Kota. Mesti korang dah pernah pergi kan.. kalau yang belum boleh lah try nanti. 

Haaaa nin dia aku makan chocolate pie mcd. Aku memang penggemar coklat. So aku boleh 5 ⭐️ untuk chocolate pie ni. 

Kalau selfie suka tak mengajak.. aiiiippp biasa ni.. 

Add caption

Post a Comment

0 Comments