Looking For Anything Specific?

Header Ads

Qaisara first Experienced watching Live Concert Pink Fong Trex




Assalamualaikum.. selamat hari raya Aidiladha semua. Mesti korang non stop makan rendang kan
. Belum lagi dapat daging korban dari masjid / surau kan. Huhu. Peti sejuk penuh dengan daging
Alhamdulillah rezeki umat Muhammad.

Memandangkan hari ni cuti, aku dengan husband decide untuk pergi Mini Concert Pink Fong bersama Trex. Last 2 days before Raya, aku join contest yang blogger  terkenal buat dekat Instagram dia. So aku pun saja je try. Rezeki anak aku, aku terpilih and we decide to go on Sunday. Sebab dah alang alang cuti. Hari biasa aku sibuk dekat kedai kan.

Lepas je Asar, kami pun gerak ke Sunway Pyramid. Qsisara pun macam tahu tahu je kejap lagi dia nak joget joget. So dia recharge energy dengan menidurkan diri dia. Ngam ngam soi sampai dekat Sunway Qaisara pun bangun.

Jenuh jugak la kami cari orange atrium. Yaa la, Sunway tu besar yakmat. So bila dah sampai maka proses mengambil tiket pun bermula. Kata organizer, mini concert mula 1930. So aku pun ajak la tok laki aku pergi melantak dulu. Kang lepas concert senang terus balik je. Yang excited makan macam biasalah.. anak aku hehe..


Tiket masuk Trex.  

Tengok muka dia tu.. kehmain lagi senyum tunggu makanan. 

Hat ni dia bosan sebab makanan lambat sikit sampai 

Dah settle makan, kenyang kan perut.. terus pergi balik dekat Mini Concert tadi. Sampai je dah boleh masuk dalam and ready for the show. Tapi sementara menunggu nak mula tu.. alahai.. anak aku buat show sendiri. Lari sana sini. Nak naik stage. Haduh haduh.. pening mak ni dik..


Bila concert start je.. haa hamik.. macam macam gaya anak aku buat. Excited betul dia. Tu baru pink fong. Kalau Didi n Friends mau dia naik stage. 🙈

Lepas setengah jam concert pun habis... haa masa ni lah yang di nanti kan.. sebab ada lagi satu tiket untuk booth bergambar bersama trex.

Tiket untuk bergambar dengan Trex

Ni lah alhasil bergambar 😆
Not bad lah concert tu. Sebab budak2 enjoy. Yang penting dia penat and balik terus buuum. Tapi sempat mandi kn dia dulu  huhu. Bukan setakat tu je.. we get ice cream free with a bag. 10 batang ice cream trex ye hadik hakak abang. Banyak tu. Apa lagi mesti lah anak aku nak makan kn kalau dia nampak ice cream tu. Then we hold sampai lah ke rumah.

Sebelum balik tu sempat jugak lah selfie selfot dulu.
Qaisara siap roar lagi haa.

Ni ibu dia yang excited ni.. kemain teleng kepala 



Bila dah sampai rumah apa lagi... makan ice cream trex la kan.. sedap jugak.. huhu

Layan ice cream sebelum mandi and bobo..
Thank you Kekda for this opportunity and my Daughter really enjoyed and excited during the show. Till now she keep doing roaaar.. hehe semoga Allah sentiasa menjaga Kekda dalam lembayung dan rahmat Nya..
Blogger : aida sue
http://theaidasue.com/2019/05/whoo-radiant-white-moisture-cushion-review/
Instagram: aida sue
https://instagram.com/aidasue?igshid=1k6capqaebe3u



Orait here we go.. short video sepanjang mini concert
Youtube 

Post a Comment

0 Comments